ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Tuesday, April 20, 2010

TESTIMONI ANAK KEMBAR KESAYANGANKU MENDERITA SEBELUM NEIBAC5 HADIR DALAM HIDUP KAMI SEKELUARGA...

Photo: Google Images
Gambar Hiasan

Saya ingin memberi kenyataan yang benar, memang benar produk Neibac5 sememangnya sangat bagus dan mujarab. Anak saya menghadapi masalah kulit yang teruk dan gatal selurah badan. Anak-anak saya selalu menangis dan merenget sehingga saya terpaksa berhenti dari bekerja.

Apabila saya membawa mereka berjumpa doktor, dia akan memberi antibiotik dan ubat sapu sahaja. Tetapi masih tidak hilang dan kering penyakit kulit itu. Dah puas saya dan suami berikhtiar untuk merawat penyakit kulit anak saya ini tetapi tidak dapat disembuhkan langsung. Wang perbelanjaan untuk merawat mereka pun sangat mahal dan harus pergi berulang kali pulak. Parah juga suami saya ini....!
Pada suatu hari saya ditemukan dengan seorang sahabat oleh Allah SWT dan saya pun menceritakan penderitaan yang dialami oleh baby kembar saya ini. Lalu dia terus mengarahkan saya supaya melawat blog ini dan membeli Neibac5. Katanya produk ini sangat bagus kerana ibunya juga mengamalkan produk ini dan boleh membantu penyakit kulit. Selepas itu saya pun masuk blog ini dan terus membeli 1 botol kecil Neibac5 untuk percubaan.

Saya menyemburkan Neibac5 itu ke seluruh badan anak kembar kesayangan saya. Pada keesokan harinya, dengan izin Allah SWT penyakit kulit itu kering dalam 90%. Alhamdullillah...saya berasa syukur sangat-sangat apabila melihat keadaan mereka. Sehingga ke hari ini sudah hampir 2 bulan, anak-anak saya tidak lagi menderita penyakit kulit malah mereka bertambah sihat dan periang seperti kanak-kanak lain.

Saya ingin berkongsi kisah saya ini kerana ingin membantu ibu-ibu dimana jika anak-anak mereka mempunyai masalah seperti ini...baik mencuba Neibac5. Produk Neibac5 ini bertindak sangat cepat. Keberkesanannya sangat hebat dan ia adalah produk semulajadi tanpa bahan kimia. Selamat untuk anak-anak kita....

Tolong sebarkan berita ini...

Terima kasih Kak Ross...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK