ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Sunday, October 10, 2010

TESTIMONI HEBAT - KEMALUAN SAYA KEKERINGAN DAN AGAK BERBAU SEPERTI WANITA YANG TELAH MENOPOS. DAN SUAMI TELAH MULA TUNJUK PERASAAN TENTANG PENYAKIT SAYA INI...TAMAT

Baca sambungan Testimoni dari Pn Nor S


Selepas mencuba produk Protecur100 dan Neibac5 kepunyaan anak saya ini...saya mendapati ada perubahan terutama apabila saya menyemburkan Neibac5 pada kemaluan saya (2 x sehari).  Saya jadi bersemangat dan turut membeli Beautisleep atas nasihat Pn Ross.  Selepas bulan keenam, masalah yang saya alami selama bertahun-tahun itu pulih sepenuhnya. Pusingan Haid saya tidak lagi menjadi masalah dan darah kotor keluar seperti wanita berusia 20an selama 6 ke 7  hari setiap bulan. Bintik-bintik merah tidak lagi kelihatan dan tubuh pun tidak lagi seperti belon ditiup(tidak berangin).  Keinginan seks saya memang bertambah-tambah dan suami saya sangat gembira dengan perubahan saya ini. Saya akan bersenam setiap hari walaupun senaman dirumah sahaja selama 20 minit sebagaimana yang saya pelajari dari Dothemikross Online Gym.


Nak tahu apa yang sangat menarik untuk saya berkongsi disini ialah, dengan Kuasa Allah Yang Maha Besar dan IzinNya, saya telah mengandung!   Ini adalah anak kedua saya setelah sekian lama menunggu akan kedatangannya.  Anak pertama saya telah menjangkau usia 18 tahun dan kini saya mengandung semula.  Kandungan saya kini sudah 5 bulan dan telah dapat merasakan ia bergerak-gerak seperti bonjolan kepala kelihatan diatas perut saya.  Airmata saya mudah mengalir apabila anak saya bergerak-gerak dari dalam perut ini.  Perasaan yang tidak dapat saya huraikan dengan perkataan dan apa yang saya mampu berkata hanya Alhamdulillah Syukur..! Allah SWT menduga kita kerana ia ingin memberi sesuatu yang amat berharga selepas kita berusaha mengharungi dugaan itu dengan hati yang tabah, berserah dan sentiasa sujud kepadaNya.


Rasa seperti tidak percaya dan kehidupan saya kini seperti mati hidup semula.  Dengan izin Allah SWT...rumahtangga saya berseri dan bercahaya kembali seperti bulan penuh menerangi kegelapan malam. Manakala suami saya pula, memohon maaf diatas sikap dinginnya terhadap saya selama ini. Saya faham perasaannya, kerana dulu saya terlalu banyak kekurangan terutamanya keadaan tubuh badan dan kesihatan saya.  Ternyata wang dan harta kekayaan tidak dapat membeli kesihatan dan kebahagiaan seseorang.  Jadi, nasihat saya kepada semua wanita yang membaca testimoni ini supaya menjaga kesihatan dan penampilan diri kerana lelaki adalah lelaki...mereka selalu teruja dengan fitnah diluar.  Jika isteri selalu sangat sakit-sakit atau tidak sihat dan tidak dapat melayan mereka sebagai suami, lama-kelamaan mereka akan merungut juga, dari situlah perasaan negatif lain akan mula datang.  


Saya sangat cergas dan bersemangat walaupun banyak kerja yang perlu dilakukan setiap hari.  Walaupun kini saya telah mengandung, tetapi ia tidak menghalang saya untuk terus bersenam.  Setiap hari saya dan anak perempuan saya akan melakukan senaman didalam kolam renang dirumah saya.  Memang sangat menarik dan senang untuk dilakukan. Semua wanita mengandung patut mencuba senaman ini.  Nasihat ini saya terima dari Puan Ross dan saya mengambil program senaman untuk wanita mengandung melalui www.Dothemikross.com  


Kehidupan saya kini lebih bermakna dan saya tidak mahu lagi kembali ke kehidupan saya yang dulu.  


Untuk pengetahuan anda, saya tidak menjual produk-produk ini tetapi memang banyak kawan-kawan dan sanak saudara yang telah mengamalkannya. Tetapi Puan Ross tidak lokek, memang banyak freegift dan voucher yang diberinya kepada saya. Terima kasih banyak-banyak diatas segala khidmat nasihat dan sabar melayan berbagai -bagai kerenah saya. Saya doakan semoga Allah SWT memberkati lagi rezeki dan memberi kejayaan dunia dan akhirat kepada keluarga Puan Ross.


Testimoni dari,
Nor S
Melaka

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK