ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Tuesday, June 1, 2010

TAHUKAH ANDA, APAKAH YANG DIKATAKAN KUTIL VAGINA (VAGINA WARTS)? IANYA BOLEH DICEGAH DAN DIRAWAT DENGAN MENGAMALKAN PRODUK PROTECU100 DAN NEIBAC5.


Apakah Kutil Vagina?
Kutil Vagina(Vagina Warts) terjadi disebabkan oleh Human Papillomavirus (HPV). Kutil adalah "benign tumors" dari epidermis.
Kutil Vagina serupa dengan kutil yang terdapat dibahagian di tangan anda.

Mereka yang mengalami masalah ini, akan merasa seperti ada benjolan keras dan dapat berupa lebih besar atau lebih kecil. Ketika virus (HPV) diaktifkan atau dikeluarkan, ia boleh menyebabkan kemunculan itu berupa satu kutil atau banyak kutil.

*Kutil Vagina juga disebut Genital Warts dan Kutil Kelamin.


Bagaimana dikesan Vaginal warts?
Kutil Vagina boleh dikesan apabila Pap Smear dilakukan. Namun, Kutil Vagina ini kadang-kadang sukar untuk dikesan. Ia akan menjadi lebih sukar ketika kutil
tumbuh pada daerah dalam vagina.

Gejala Kutil Vagina
Beberapa gejala yang paling umum pada Kutil Vagina adalah:
  1. Trichomonas
  2. Kutil di luar faraj
  3. Sering dijangkiti kulat
Bagaimanakah Bentuk Kutil Vagina?
Kutil Vagina bervariasi dalam penampilan. Ia kelihatan berbeza dalam saiz dan bentuk
ketumbuhannya. Beberapa kutil vagina kelihatan seperti benjolan kecil sementara yang lain
kelihatan seperti tumbuhan berbentuk "cauliflower".
.
Bagaimana Kutil Vagina Menular?
Kutil Vagina sangat mudah menular. Kebiasaan dan kebanyakkan kes yang dihinggapi atau dijangkiti adalah melalui sentuhan kulit ke kulit. Kenalan atau pasangan seksual adalah salah satu cara yang paling mudah dan sering berlaku penularan Kutil Vagina ini.

Bagaimana Kutil Vagina / Vaginal Warts Dirawat?
Perubatan Kutil Vagina bergantung pada saiz kutil itu. Kutil kecil boleh diubati dengan menggunakan ubat-ubatan ke daerah yang dijangkiti. Kutil yang lebih besar pula, mungkin perlu pembedahan atau "frozen off".
Setelah Kutil Vagina dihapuskan atau dihilangkan, Kutil Vagina lebih banyak lagi yang mungkin akan kelihatan dan muncul. Kutil Vagina seterusnya akan kelihatan semula adalah disebabkan Virus yang sememangnya dikeluarkan dari tubuh anda masih hidup aktif dalam tubuh anda.

Protecur100 dan Neibac5 adalah rawatan semulajadi yang terbaik dan telah terbukti dengan beratus-ratus "clinical study" telah dilakukan yang melibatkan bahan aktif yang terkandung didalam produk-produk ini. Ia adalah selamat dan tiada kesan sampingan yang memudaratkan pada tubuh manusia.

*Jumlah keperluan/Dosage yang perlu diambil adalah amat penting untuk setiap rawatan semulajadi dengan menggunakan Protecur100 dan Neibac5.

Cara Mencegah Kutil Vagina / Vaginal Warts
Cara terbaik untuk mengelakkan kutil vagina adalah untuk tidak melakukan hubungan seks atau menggunakan kondom apabila anda berhubungan seks. Cara lain yang lebih efektif dan selamat adalah dengan menggunakan bahan semulajadi. Protecur100 dan Neibac5 adalah produk semulajadi yang terbaik untuk mencegah dan merawat masalah ini.

*GENITAL WARTS JUGA BANYAK MENYERANG KAUM LELAKI...LIHAT SALAH SATU GAMBAR BAGAIMANAKAH GENITAL WARTS TUMBUH PADA ZAKAR KAUM LELAKI.

Walaupun anda mempunyai kaedah rawatan semulajadi ini, anda disarankan juga membuat pemeriksaan doktor bagi mengesahkan masalah yang dihadapi itu. Jika anda atau pasangan anda mempunyai kutil dan tidak ada gejala, sila kunjungi doktor untuk mendapat khidmat nasihatnya.

PROTECUR100 DAN NEIBAC5 ADALAH PRODUK YANG SEPATUTNYA MENJADI AMALAN SEHARIAN KITA SEKELUARGA.

"MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT"

Ross Safina Hor
+6012 4102368
Photos: Google Search

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK