ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Thursday, December 3, 2009

MASALAH KEPUTIHAN,CECAIR BUSUK,HANYIR SEPERTI BAU IKAN MEDAK,BERWARNA KEKUNINGAN & BERTUKAR MENJADI KEHIJAUAN - SALAH SATU PUNCA SUAMI BERSIKAP DINGIN

Saya mendapat banyak panggilan dan pelanggan yang bertanyakan tentang masalah keputihan dan cecair yang tidak menyenangkan keluar dari kemaluan mereka. Kebanyakan dari mereka dalam lingkungan usia 25 ke 45 tahun. Saya menyarankan supaya menggunakan Protecur100 dan Neibac5. Dengan izin Allah, mereka pun pulih daripada masalah itu.

Wanita dalam lingkungan usia begini diibaratkan seperti kumtuman bunga yang sedang berkembang. Kalau bijak dan rajin menjaganya, ia akan berkembang dengan penuh megah(keyakinan diri), berseri.
Diketika ini jugalah akan terserlah kejelitaan dan keharumannya. Lalu kumbang yang berterbangan akan mula menghisap madunya dan pendebungaan pun berlaku untuk menghasilkan sesuatu yang amat bernilai...
Saya menyeru kepada wanita-wanita semua, marilah kita bersama-sama mengharungi usia ini dengan penuh nikmat dan kebahagiaan serta kesyukuran.

Disini saya ada testimonia baru dari sekuntum bunya yang sedang berkembang.

Check it out!

Wanita Solehah:

Saya ibu kepada seorang anak dan berusia 26 tahun. Saya menghadapi masalah keputihan dan tidak mencapai klimax selama 3 tahun. Puas saya mencuba untuk merawat masalah saya ini tetapi tidak berkesan. Ada yang menasihatkan saya supaya berjumpa bomoh, kemungkinan ada orang yang cuba mengkhianati dan meruntuhkan rumah tangga saya dengan suami tersayang. Saya benar-benar bingung, takut dan stress dengan keadaan diri saya.

Saya bekerja di sebuah hotel terkenal di Cameron Highland. Pada suatu hari, sedang saya bertugas di coffee house, sepasang suami isteri bersama tiga anak lelaki singgah dicoffee house untuk makan malam. Saya dan rakan sekerja semua diberi cenderamata iaitu sebotol Protecur100 dan Neibac5 daripada syarikat mereka. Mereka yang saya maksudkan ialah Ross Safina Hor dan familynya.


Sehingga sekarang saya masih lagi menggunakan produk-produk itu dan ia memang menakjubkan. Dengan izin Allah, saya sembuh drpd penyakit yang telah menghantui saya selama beberapa tahun. Saya amat bahagia, tiada was-was apabila melayan suami(kemaluan saya segar, bersih dan tiada bau yang tidak menyenangkan lagi) dan menikmati kepuasan seks(klimax) hingga ke cloud9 :-)) - Alhamdulillah....

Terima kasih Puan Ross & family.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK