ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Thursday, May 28, 2009

BEAUTISLEEP DAN NEIBAC5 ADALAH PILIHANKU. ANDA PERLU MENCUBANYA.


MIKROSS FAT FIGHTER PROGRAM


Saya sangat gembira, puas hati dan tidak lagi tertekan berbanding dengan keadaan saya dahulu. Saya selalu sakit dibahagian pinggang, lutut dan suka pening kepala. Ubat penahan sakit(pain killer) adalah sahabat saya diwaktu itu. Saya tidak ceria, muram, suka menyepikan diri dan tidak suka keluar bersiar-siar. Boleh dikatakan tiada langsung keyakinan diri. Wajah saya banyak jeragat dan gelap.

Tapi setelah saya menjadi rakan Mikross dan mengikuti Mikross Fat Fighter Program, saya mengambil Beautisleep dan Neibac5 sebagai pengganti ubat tahan sakit(pain killer). Selama 4 bulan ini saya tidak pergi ke klinik untuk mengambil ubat tahan sakit itu. Alhamdulillah Syukur terhadap Allah SWT telah menyembuh saya dan membuka jalan untuk mengenali Syarikat Nuorico.

Suami saya banyak memberi semangat dan anak-anak sangat gembira dengan keadaan saya sekarang. Saya akan terus setia dengan Beautisleep dan Neibac5.



TIADA KEYAKINAN DIRI?
Jom kita semua jadi rakan Mikross dan menari di Latino Disco setiap hari Jumaat.

Rusmeri
Penang

2 comments:

  1. I really enjoy this site because I get to see real cases of people recovering from their illness or having their body reshaped.

    I mean those unretouched photos are really amazing. I am sure your site has benefited many people.

    ReplyDelete
  2. Thanks Mirus.
    Hope you can tell all your friends about this site.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK