ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Tuesday, April 20, 2010

TESTIMONIA POWER! KONTRAKTOR KAYA RAYA TAPI MERANA DENGAN MASALAH MATI PUCUK HAMPIR 2 TAHUN.


"Testimonia dari seorang farmasi disebelah Utara. Sorry, tak dapat mempamerkan nama sebenar farmasi dan pelanggannya. Isu ini agak sensitif dan harus menjaga imej pelanggan." - Ross Safina Hor

Pada suatu pagi apabila saya sedang melayan seorang pelanggan- Ah Seng(bukan nama sebenar) yang amat setia membeli vitamin dan ubat-ubatan lain di premis saya, tiba-tiba produk Beautisleep pun sampai...


Lalu...Ah Seng pun bertanya dalam bahasa cina, maksudnya,
"Produk baru ka ini? Ini produk guna untuk apa? cabo atau tapo punya? Berapa harga? Cantik ooo dia punya packing"

Saya tak boleh nak explain details ketika itu lalu menjawab soalannya,
"Tauke! Ini produk, jantan ka...ponpuan ka....tua ka... muda ka... semua boleh ambil. Lu ambil satu la...pergi balik cuba. Ini produk banyak bagus dan selamat...dari USA. Nanti esok lu datang wa cerita dia punya benefit. ok"
Tanpa banyak soal dia pun beli sekotak Beautisleep pada hari itu. Pada keesokannya saya pun call dia dan suruh dia datang jumpa saya tapi dia sangat sibuk.
Tiba-tiba jam 11.45 malam, dia call saya dan bertanya,
"sorry brother... wa kacau lu ini malam...wa mau tanya, ini produk ada letak itu blue pill ka? sikarang wa punya adik"little John" tak boleh tidur. Banyak kacau sikarang. Apa lu sudah kasi sama dia?"

Saya punya ketawa sampai tertutup semua mata dan otot perut pun sakit. Saya memang sudah tahu masalah dia sebab dia selalu juga ambil blue pill tapi saya nasihatkannya supaya jangan ambil selalu...nanti ada kesan sampingan. Lalu saya berkata,
"wahhhh....bagus la, sekarang pi panggil Queen lu suruh dia kasi lu punya adik"little John" tidur...ok? Lu punya Queen ada belajar kungfu dan lu punya adik banyak suka sama dia. Esok pagi lu mai jumpa wa. Jangan takut ini barang tak letak itu Blue Pill. Dia semua natural food saja." hee...hee...hee!

Esok pagi apabila saya sampai depan farmasi, saya sudah nampak kereta BMW 7 series didepan farmasi saya. Dia sangat happy dan ketawa tak henti-henti. Saya cerita sedikit tentang produk Beautisleep ini dan terkejut saya dia pau(beli) semua stock yang saya ada hari itu. Dia takut tak ada stock nanti.

Sampai hari ini dia dan Queennya masih mengambil produk Beautisleep ini. Dan sekarang mereka sekeluarga turut menggunakan Protecur100 dan neibac5...

Masalah mati pucuknya sudah sembuh dan isterinya pun sangat bahagia disamping suaminya itu. Saya amat berpuas hati dengan keputusan yang dialami oleh pelanggan setia saya itu.

Thank you Beautisleep!

Mr Farmasi
Utara Malaysia

Photos : Google search

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK