ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Wednesday, March 3, 2010

TESTIMONIA BEAUTISLEEP, PROTECUR100 DAN NEIBAC5 DARIPADA PELANGGAN DARI GEORGETOWN, PENANG

Puan Hafsah
Georgetown, Penang


Saya amat berterima kasih kepada Puan Ross Safina yg memperkenalkan produk-produk ini dan kini saya sangat bertenaga dan mempunyai pendapatan setelah menjadi pengedar untuk produk-produk ini. Insyaallah saya juga ingin menjadi seperti usahanita-usahanita lain yang berjaya dan salah satunya ialah seperti Puan Ross kita ini.

Saya seorang suri rumah an mempunyai 6 orang anak. Tugas harian saya memanglah...banyak. Bila kita terlalu banyak buat kerja dan kurang tidur, tentulah badan terasa amat letih dan tidak selesa. Saya juga mengalami masalah imsonia sebelum mengamalkan Beautisleep.

Sejak saya diperkenalkan dengan produk-produk ini dan mengamalkannya, Alhamdulillah...masalah keletihan dan imsonia saya pulih. Saya juga kelihatan segar dan kulit saya tidak nampak kering dan kusam. Saya juga berasa cergas apabila bangun dari tidur untuk memulakan tugas harian sebagai ibu dan isteri. Saya tidak lagi mengeluh keletihan dan sangat bertenaga untuk melayan kerenah anak-anak dan melayan suami. Hati saya sangat riang dan ramai jiran-jiran saya dan sahabat handai serta kaum keluarga bertanya apakah rahsia disebalik perubahan diri saya.

Anak-anak perempuan saya juga mengamalkannya dan mereka sangat selesa dengan semburan Magic Neibac5 terutama apabila datang haid setiap bulan. Tindakan mengamalkan Protecur100 adalah tindakan yang sangat bijak kerana ia dapat mengurangkan masalah kesihatan dalam keluarga kita dan ia juga menjimatkan kos perubatan serta kerisuaan apabila anak-anak tidak sihat.

Itulah setakat ini dan saya juga mempunyai pelanggan yang ingin berkongsi testimonia dengan anda semua.
-------------------

Terima kasih Puan Hafsah dan nantikan hadiah misteri daripada Syarikat Dream Belleza terus ke pintu rumah anda.

"Testimonia ini adalah kisah benar dari pelanggan-pelanggan kami dan ayat-ayatnya disusun semula supaya menjadikannya lebih kemas dan mudah dibaca" - RSI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK