ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Wednesday, March 3, 2010

TESTIMONI PROTECUR100 DAN NEIBAC5 DARIPADA PELANGGAN DARI KOTA BHARU,KELANTAN

Pak Ngah(bukan nama sebenar)
Kota Bharu , Kelantan

Saya sekeluarga menggunakan Protecur100 dan Neibac5 untuk menjaga kesihatan. Yg paling banyak mengamalkannya adalah isteri saya kerana masalah sembelitnya dan masalah keputihannya telah hilang dengan izin Allah SWT.

Saya memang yakin benar dengan produk ini kerana saya ada membuat beberapa kajian sendiri dengan kedua-dua produk ini dan mendapati ia sangat ajaib dan berkesan. Apabila anak-anak saya mengalami kecederaan(luka), selsema, batuk, pecah dalam mulut(ulser), dgn serta merta saya akan menggunakan produk-produk ini untuk merawat dan alhamdulillah ia tidak akan merebak serta akan memberi keselesaan kepada mereka.

Saya juga telah berhenti merokok dan Neibac5 banyak membantu saya dalam proses ini kerana ia menghilangkan rasa sedap apabila merokok dan memang tidak mahu menghisap rokok selepas menyemburkannya ke dalam mulut. Sahabat-sahabat saya yang ingin berhenti merokok juga ingin membeli Neibac5 ini setelah melihat keadaan saya. Kesihatan dan wajah saya juga kelihatan lebih baik dari dahulu.
------------------------

Terima kasih Abang Ngah dan nantikan hadiah misteri daripada Syarikat Dream Belleza terus ke pintu rumah anda.

"Testimoni ini adalah kisah benar dari pelanggan-pelanggan kami dan ayat-ayatnya disusun semula supaya menjadikannya lebih kemas dan mudah dibaca" - RSI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK