ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Tuesday, January 4, 2011

INI ADALAH KEBENARAN YANG MENGEJUTKAN TENTANG PERUBATAN JANGKITAN BAKTERIA DALAM VAGINA ATAU VAGINOSIS BAKTERIA


Photo: freedigitalphotos - 
Tahukah Anda?
Kebanyakan rawatan moden seperti Antibiotik dan Anti-kulat mengganggu keseimbangan alam bakteria dalam faraj / vagina anda. Kedua-dua bakteria baik dan buruk tinggal dalam vagina anda. Erti 'antibiotik' jika diterjemahkan secara harfiah bermaksud "melawan kehidupan" - membunuh bakteria tanpa sempadan manakala tubuh memerlukan pelbagai jenis bakteria untuk memiliki
keseimbangan yang sihat.

Jika anda sering mengambil rawatan untuk Vaginosis Bakteria, ia akan membuat situasi anda jauh lebih buruk. Kerana cara begini sudah pasti akan membunuh bakteria baik, kemudian tubuh anda tidak akan memiliki benteng pertahanan untuk melawan ketika BV datang semula. Tubuh anda akan menyerah kalah tanpa berlawan dengan BV dan ini akan menyebabkan anda mengalami BV yang lebih kronik.

ANDA PERLU TAHU:
"Bakteria buruk mudah hidup dan membiak dengan sangat pantas jika dibandingkan dengan bakteria baik dalam tubuh 
- Ross Safina Hor"

Mengganggu keseimbangan semulajadi bakteria dalam tubuh akan menyebabkan peningkatan masalah keputihan, bau, gatal dan iritan yang menyebabkan kebanyakan wanita akan mengamalkan ubatan tradisional pula tanpa memeriksa terlebih dahulu akibatnya. Banyak rawatan begini yang tiada langsung kajian dibuat (tiada rujukan / clinical study dari para sainstis) dan pengamalnya akan mendapat Vaginosis Bakteria, bahkan lebih buruk lagi dalam masa tiga bulan mengamalkannya.

Disini saya ingin menasihatkan anda supaya berhati-hati dalam memilih rawatan semulajadi yang terbaik untuk mengekalkan keseimbangan bakteria dalam tubuh. Mencegah dari mendapat BV adalah langkah yang terbaik. Amalkan cara hidup yang sihat seperti melakukan senaman 3 atau 4 kali seminggu, diet yang sihat, tidur yang cukup dan mengawal stress dengan bijak.


Protecur100 diekstrak dari kumpulan buah-buahan jenis Pomelo dan Neibac5 pula adalah ekstrak dari kumpulan buah-buahan Citrus. Ia adalah produk semulajadi iaitu 100% ekstraknya dari sumber buah-buahan sahaja dimana ia dapat membunuh kuman bakteria tanpa mengganggu keseimbangan bakteria baik dalam tubuh dan sekaligus menaikkan tahap antibodi tubuh ditahap yang selamat. Kedua-dua produk ini mempunyai kelainan yang tersendiri dan formulanya tidak serupa sama sekali tetapi mempunyai beberapa ciri yang hampir sama.


HUBUNGI SAYA UNTUK BUAT PESANAN SEGERA
+6012 4102368
SEXEROZ@GMAIL.COM

BUY NOW!
Copyright Article : Ross Safina Hor (RSHor)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK