ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Saturday, October 9, 2010

TESTIMONI HEBAT - KEMALUAN SAYA KEKERINGAN DAN AGAK BERBAU SEPERTI WANITA YANG TELAH MENOPOS. DAN SUAMI TELAH MULA TUNJUK PERASAAN TENTANG PENYAKIT SAYA INI...(SIRI 1)

BACA TESTIMONI HEBAT INI. AMALKAN PRODUK BEAUTISLEEP, PROTECUR100 DAN NEIBAC5 UNTUK KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA...INSYAALLAH!

Ini adalah testimoni pelanggan saya yang amat setia dengan produk-produk ini...
Salam Ross Safina Hor

Nama saya Nor S... ingin suarakan kepada semua wanita yang mengalami masalah yang agak serupa, tidak perlu ragu-ragu untuk mencuba Beautisleep, Protecur100 dan Neibac5 sebagai pencegah atau penyembuh mesalah dalaman kita.  Juga sangat baik jika diamalkan sebagai makanan sampingan setiap hari. Saya telah mengamalkan produk ini selama 1 tahun 2 bulan tanpa henti dan akan terus setia bersamanya.


Saya berusia awal 40an dan mempunyai masalah kekeringan pada kemaluan, selalu gatal-gatal dan berbau.  Saya sudah berputus asa dengan masalah saya ini kerana telah mencuba berbagai-bagai produk kesihatan, berjumpa pakar-pakar sakit puan dan ubat doktor....tak kiralah, terlalu banyak ubat yang saya makan sehingga saya tiada keinginan untuk bersama suami.  Badan saya menjadi lemah dan asyik keluaran biji-biji merah seperti ruam diseluruh badan.  Akhir sekali, saya terpaksa menggunakan cecair KY untuk melembabkan kemaluan saya ketika bersama suami.  Memang tertekan perasaan saya ketika itu dan suami pula dah mula tunjuk sesuatu yang amat menyinggungkan perasaan saya.  Tak perlu untuk dihuraikanlah apa yang berlaku sebab ini agak sensitif dan terlalu peribadi.


Tibalah pada suatu hari, anak dara sunting saya mendapat masalah keputihan yang amat teruk dan dia pun buat carian Google tentang masalahnya.  Dibelinya Protecur100 dan Neibac5 dan dalam masa 2 ke 3 hari masalahnya pulih.  Jadi terbukalah pintu hati saya untuk mencuba produk ini...


Ikuti sambungannya esok...MEMANG SANGAT MENARIK KESUDAHANNYA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK