ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Friday, June 25, 2010

YANG MANA SATUKAH BENTUK BADAN ANDA?


BANANA VS.APPLE VS. PEAR VS. HOURGLASS. APA PENDAPAT ANDA?

Tahukah anda?
Jenis apakah bentuk tubuh badan anda yang sebenar dan apakah langkah-langkah untuk menjaganya sebelum anda mendapat masalah kegemukan dan penyakit kronik. Jika anda tidak pasti, Dothemikross adalah jalan terbaik untuk anda pilih.

Kesemua bentuk tubuh ini jika tidak dijaga dengan cara yang betul dan baik, akan mengundang kegemukan, masalah kurang berat badan, obesiti, rendah diri, berfikiran negatif, stress, tua daripada usia sebenar, tidak sihat dan membuka pintu kepada penyakit kronik untuk menyerang kita. Walau dalam keadaan apa sekali pun bentuk badan anda , penjagaan yang baik, teliti dan betul akan memberi result yang benar-benar menakjubkan.

Ada yang mengatakan badan yang berbentuk Banana, Pear dan Hourglass adalah lebih selamat dan baik daripada bentuk badan jenis Apple. Bagi saya, kita dilahir dan dijadikan Allah SWT adalah SEMPURNA. Cuma kita yang menjadikannya TIDAK SEMPURNA dengan tidak mengambil berat dan mempunyai attitute yang negatif. Jadi, bagi sesiapa yang mempunyai bentuk badan jenis apple, jangan berputus asa, mengeluh dan bimbang. Dan bagi mereka yang mempunyai bentuk badan sebaliknya pula, jangan terlalu yakin yang anda kurang bermasalah. Berfikiran begini akan memudaratkan lagi keadaan diri anda.

Seperti yang saya telah katakan tadi, anda perlu mengetahui siapakah diri anda, dalam ketogeri yang manakan anda digolongkan. Ini adalah sangat penting kerana dengan mengenali bentuk badan sendiri akan memudahkan lagi proses penjagaannya. Jika kita tidak menjaga bentuk badan dengan baik, jangan impikan untuk memperolehi bentuk tubuh yang sihat, cantik, seksi dan menawan. Semuanya terletak ditangan anda dan andalah yang bertanggungjawab jika kegemukan atau penyakit mendampingi hidup anda.

Dothemikross Online Gym adalah jalan yang terbaik untuk anda belajar cara yang betul, tepat dan baik untuk menjaga bentuk tubuh badan. Jadi, jangan buang masa dan stresskan diri memikirkan tentang masalah kesihatan, berat badan atau kegemukan yang merunsingkan hidup anda. Join Dothemikross Online Gym dengan segera supaya anda dapat menjadi SUPER MODEL untuk suami tersayang dan contoh untuk membantu wanita yang memerlukan.

Sign Up segera untuk mendapat khidmat nasihat dari Fitness Professional Trainers di Dothemikross Online Gym.

Photo: Google Search

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK