ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Wednesday, April 21, 2010

TESTIMONI PROTECUR100 DAN NEIBAC5...SELEPAS BERSALIN...SEDAP BERTANGAS DENGAN PROTECUR100 DAN MENYEMBUR NEIBAC5 PADA PERUT.

Salam Kak Ross dan semua pembaca blog ini.

Macam mana nk mula ni, Kak Ross tlg susun ayat bagi cantik sikit.

Berkahwin dah 5 tahun...bekerja disalah sebuah Bank Antarabangsa, baru diberi peluang oleh Allah SWT untuk menimang cahaya mata yang pertama. Jadi agak kekok dan terkejut juga selepas bersalin apabila mendapati kesihatan tak berapa baik, kulit perut pun kelihatan pecah dan gelap, bentuk badan pun tak seperti dahulu and lots of things running in my head. Bukannya rungutan atau kekesalan tetapi cuma tak biasa dan agak panik dengan perubahan ini.

So...mulalah google search dlm internet produk yang benar-benar dapat membantu masalahku ini. So...firstly, cari untuk alat sulitlah, so many products yang saya jumpa but banyak yang tidak dapat memberi penerangan logik tentang produk yang mereka jual. So, they can't win my heart to put my penny in their pocket. Tetapi apabila saya menghantar email kepada Kak Ross, semua soalan yang ingin saya ketahui dijawabnya dengan jelas dan sesetengahnya ada facts from the expert. So...produk yang begini yang saya tercari-cari, yang mempunyai bukti kukuh dan more professional handling customer.

Saya membeli 3Neibac5 dan 3Protecur100 dan 2 kotak Beautisleep, simpan stock untuk kegunaan sendiri dan ibu saya. Saya mengikut apa yang Kak Ross syorkan, iaitu supaya melakukan tangas dan titik dalam air minuman untuk Protecur100. Neibac5 pula disemburkan ke perut saya sebanyak 4 x sehari dan gosok perlahan-lahan supaya ianya menyerap masuk ke dalam kulit perut.
  1. Selepas pertama kali melakukannya darah haid saya bertukar warna, agak kehitaman dan berketul. Memang tak berapa selesa dengan darah ketulan itu tetapi rasa macam sesuatu yg agak berat bagaikan batu dikeluarkan. Keesokannya warna dan ketulan dah berkurangan.
  2. Selang sehari, saya tangas semula dan kali ini memang bestla, its preety good....rasa cukup puas dan gatal-gatal pun hilang. Perut saya dah mula nampak kecil dan segar.
  3. Pada hari seterusnya menggunakan produk-produk ini, kesihatan saya bertambah baik, perubahannya sungguh ketara dan perut saya menjadi semakin kecil dan cerah semula seperti dahulu(80%).
  4. Sehingga kehari ini saya dah habis pantang, tetapi saya akan terus menggunakannya. Saya juga turut memberi kepada suami dan menyemburkan Neibac5 kepada puteri kesayanganku.
  5. Setiap hari Puteriku akan dibilas dengan secebok air yang disemburkan Neibac5. Kulitnya seperti dijaga rapi oleh Neibac5.

Nothing to say good tentang products you Kak Ross sebab ur products is AMAZING, WONDERFUL and AWESOME!!!!!!!!!!!

WAIT FOR MY TESTIMONIAL REGARDING BEAUTISLEEEEPPPPP!

Warm Heart
Pulau Langkawi
Kedah

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK