ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Monday, April 12, 2010

TESTIMONIA HEBAT...DARI SUAMI ISTERI YANG TINGGAL DISARAWAK.


Apabila saya follow up dengan customer ni setelah 3 hari menggunakan Protecur100 dan Neibac5 untuk masalah keputihan yang agak kronik hingga berubah kehijauan. Saya mendapat kebenaran untuk menulis dan mempamerkan testimonia ini dengat syarat tidak ditulis nama sebenar.



Soalan dari saya: Salam Adilla(bukan nama sebenar), apa khabar dan bagaimana keaadaan you selepas 3 hari menggunakan produk Protecur100 dan Neibac5 untuk masalah keputihan yang kronik tu? Harap ia dapat membantu Adilla....


Jawapannya: Salam Ross Safina , Sy dah guna produk tu dan syukur sangat-sangat masalah saya berkurangan, takda keputihan yang teruk macam sebelum ni, bau pun dah banyak kurang. Sedikit lagi saja yang tinggal, maybe dalam seminggu ni hilang terus.

Sya spray Neibac5 juga pada kulit belakang suami, sebab dia ada gatal-gatal pada kulit belakang badannya selama 4 tahun. Pertama kali sya spray, dia rasa panas pada kulit tetapi selepas beberapa jam dia noticed gatal pada kulitnya dah hilang.

Sy akan order lagi produk-produk ini pada masa akan datang. Thank you very much....

Adilla, Sarawak(bukan nama sebenar)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK