ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Sunday, March 14, 2010

PERHATIAN KEPADA SEMUA MASTER AGENTS, DISTRIBUTORS SERTA PELANGGAN-PELANGGAN DIHORMATI..!

MASTER AGENTS(MA) DAN DISTRIBUTORS(DIST) YANG DIHORMATI
Harga Beautisleep/Protecur-100/Neibac5 adalah tetap dan dikawal ketat oleh HQ Office, Penang. Sesiapa sahaja yang mengedarkan produk-produk dari Syarikat Nuorico Sdn Bhd adalah diminta bekerjasama untuk tidak memberi diskaun sesuka hati kepada pelanggan mereka. Ini adalah untuk mengawal harga dipasaran supaya semua MA dan DIST tidak kehilangan pelanggan mereka.

Jika harga pasaran tidak dikawal begini, takut ada sesetengah pihak yang tidak jujur dalam business akan mengambil pelanggan orang lain dengan menawarkan harga yang lebih rendah dari apa yang mereka bayar sebelumnya. Jadi, pihak company tidak mahu ada diantara MA dan DIST yang cuba mengamalkan permainan kotor ini. Tetapi MA dan DIST dibenarkan untuk membuat promosi dengan cara lain seperti menawarkan hadiah percuma/kos penghantaran dimansuhkan dan lain-lain lagi asalkan harga asal produk tidak diturunkan. Lebih kreatif dan jujurlah dalam perniagaan, semoga rezeki anda akan bertambah mencurah-curah dariNya.

Saya amat berterima kasih kepada anda semua yang terlibat mengedarkan produk-produk keluaran Syarikat Nuorico ini kerana bekerja keras mempromosikan produk dan menghormati keputusan Syarikat. So far so good...tapi ada la satu dua sahaja yang dh mula utk memusnahkan harga pasaran dan rezeki sesama sendiri. Kerjasama anda semua amatlah dihargai.

PELANGGAN-PELANGGAN YANG DIHORMATI
Saya Ross Safina Hor adalah salah seorang pemilik Syarikat dan produk-produk ini. Saya sedia membantu dan memberi perkhidmatan yang terbaik kepada anda semua.

Nasihat dari saya,
  • Jika anda membeli atau mengikuti mana-mana forum/blog/online shop kepunyaan Distributors A, belilah produk daripada Distributors A. Penat dia buat promosi dan menulis.
  • Kalau ada sesiapa yang cuba offer potongan harga, cuba potong jalan orang lain dari mana-mana forum/blog/email/sms, tolong emailkan saya berita panas itu dan buktinya.
  • Segala maklumat anda adalah sulit dan tidak akan dilibatkan.
  • Setelah menyelidik dan didapati berita yang dihantar adalah benar, pihak Syarikat akan memberi HADIAH JASA BAIK.
Terima kasih kerana setia menjadi pelanggan kami.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK