ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Thursday, June 14, 2012

KEPADA IBU-IBU YANG ANAK MEREKA MEMPUNYAI MASALAH RADANG TONSIL, JANGAN RISAU JIKA ANAK ANDA TIDUR BERDENGKUR ATAU MENGELUARKAN BUNYI YANG MENGGANGGU TELINGA ANDA PADA WAKTU MALAM...BACA PERBUALAN SAYA DGN SALAH SEORANG PELANGGAN SAYA INI...

Menguatkan Immune System Dan Menghentikan
Bakteria Perosak Dari Membiak Didlm Tubuh
ANAK IBU INI MENGIDAP PENYAKIT TONSIL YANG AMAT KRONIK.  SELEPAS MENGAMALKAN NEIBAC5 DAN PROTECUR100,  ANAKNYA MENJADI AKTIF, SEGAR DAN SELERA MAKAN KEMBALI SEMULA.  JOM BACA PERBUALAN SAYA DGN IBU INI...

Ibu: Pn ross, fizikal anak saya masih susut lagi. Tp dia dah aktif dan bermain2 serta dan mula berselera utk makan, cume mlm2 bile tdo mmg tsangkut2 nafas dia. Hr tu saya ada tbaca testimoni dr ibu kpd anak yg ada tonsil & tunggu hr utk operation kan...tahap tonsil anak dia teruk x pn ross...sbb anak saya punya tonsil ni dh smp stage kissing tonsil...saya ni duk tny soalan berulang2 je kat pn ross...saya btl2 x senang hati...ada ke possiblity kpd anak saya smp stage dia x blh bnafas?risau sungguh...tq pn ross

Ross: Selagi dia boleh makan, boleh menelan makanan... tonsilnya xseteruk yg Azy fikirkan. Tonsil yg teruk ialah apabila  anak kita xleh nak menelan air atau makanan sebab kedua-dua biji tonsilnya itu dah semakin keras dan lama-kelamaan akan keras seperti macam batu. Soal xleh bernafas yg dikatakan Anak Azy ni camna ye?  Tak boleh bernafas yg dimaksudkan? Adakah doc beritahu dia xleh bernafas  disebabkan tonsil dia? Budak yg dalam testimoni bergambar terbaru dlm website saya atau FB saya ni mengalami masalah radang tonsil yg kronik. Dia menggunakan Protecur100 dan Neibac5 sejak kecil sampai dia dah besar panjang... Dah hampir nak kena operation, mak dia ubah fikiran lalu memberikannya  Protecur100 Dan Neibac5, dgn izin Allah sampai ke hari ni dia ok. Xde masalah dah! 


Sembur Kedlm Mulut Atau Direct Kedlm tekak 
Menghentikan Bakteria Yang Menyebabkan 
Jangkitan Pada Tonsil dan
 Sekaligus Melegakan Kesakitan
Kadang2 budak2 yg ada penyakit tonsil ni apabila tidur, dia akan berdengkur seperti org tua.  Ada yg tidurnya berbunyi seperti gelisah dan macam2 lagi.  Selagi dia tak merengek atau menangis waktu tidur, ok sangatlah tu.... Anak dah sihatkan? Aktif ? Makan? Tidur? 

"Tengok posting gambar terbaru tonsil anak kpd pelanggan setia saya... Budak ni dulu ada kissing tonsil, tapi kini tiada masalah pun. Walaupun tonsilnya nampak besar, ini adalah kebiasaan kepada pesakit tonsil:
http://rosssafinahor.com/?p=2345  "

Ibu: Ok pn ross,saya ni mmg pk byk...sbb risau sgt.anak saya aktif,makan setiap meal mmg ok,minum susu ok...cume mslh timbul bile dia tdo je...dia tdo mencungap...hr tu saya check oksigen yg msk,doc ckp ok 100%....tp dia tdo dari malam smp ke pagi x bgn...cume bile tgk cara dia tarik nafas tu buat saya rasa mcm takut,takut tibe2 nafas dia stop...tp x mungkin blaku mcm tu kan pn ross?

Ross: Hahahaha (Tersenyum saya membaca sms dari Azy)
Ibu tetap ibu..! Risaunya tak menentu. Dia ok sangatlah tu jika boleh tido sampai pagi.  Nak tahu samada anak kita bernafas elok ke tidak, perhatikan perut dia.... Naik turun perut dia sebab semua org tidur akan bernafas melalui  perut. Jika dia penat atau xblh bernafas, bahagian dadanya akan tercungap2 dan dia akan menangis seperti kanak-kanak Asma (perlukan bantuan oksigen). :-)
Jangan risau atau takut nafas anak Azy akan stop secara tiba-tiba.  Kalau nafas dia stop, itu bukan kerja kita... Itu adalah kerja Alah Taa'la. Selagi dia boleh tidur lena dan xmengganggu tido ibunya dgn tangisan sepanjang malam...insyaAllah, selamatlah dia . Don't worry so much..! Yakin dgn Allah,  Allah akan membantu menyenangkan kehidupan kita dunia akhirat. 


Ibu: Terima kasih banyak2....
------------------------------------------------------------------------
Jadi untuk ibu-ibu yang mengalami masalah yg sama, jgn panik dan bimbang ye. Amalkanlah Neibac5 dan Protecur100 untuk langkah mencegah dan merawat masalah Tonsil ini.  InsyaAllah, Allah itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang serta Maha Adil.  Kita diberi penawar dan PenyembuhNya tetap Allah SWT....YAKIN KEPADANYA!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK