ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Wednesday, November 10, 2010

PUNCA MASALAH MATI PUCUK DAN PENAWAR SEMULAJADI YANG SANGAT MUJARAB DAN JUGA BAIK UNTUK PESAKIT KENCING MANIS YANG MEMPUNYAI MASALAH EREKSI ZAKAR

Ketegangan atau ereksi zakar yang kuat merupakan hasil dari seluruh rangkaian psikologi dan fizikal. Jika terdapat masalah pada setiap langkah dalam proses ini akan menyebabkan kemungkinan tidak ada ketegangan pada zakar, tidak cukup keras atau jangka ereksi zakar tidak tahan lama. Masalah sebegini boleh dikategorikan kepada tiga perkara: 


  1. Penuaan, 
  2. Pembuluh darah(masalah vaskular) atau arteri dalam zakar(Saluran darah dan tisu otot halus)
  3. Psikologi.


Kebanyakan masalah ereksi adalah kerana kombinasi dari faktor-faktor diatas.  Sehingga diawal 1990-an, sebahagian besar kes Mati Pucuk (Erectile Dysfunction) yang dianggap berpunca dari masalah psikologi sahaja, tetapi kajian terbaru menunjukkan bahawa dalam 85% hingga 90% kes ini adalah disebabkan oleh masalah fizikal. 

"BEAUTISLEEP MERUPAKAN MAKANAN UNTUK OTAK, MENGUATKAN OTOT JANTUNG, MEMPERBAIKI ARTERI DAN PERJALANAN DARAH, MENGHANTAR MAKLUMAT DARI OTAK KE SESUATU TEMPAT / ORGAN TUBUH"

Bagaimana ereksi zakar berlaku? 

Setiap ketegangan zakar bermula dengan stimulasi sensor / deria dan mental. Dorongan-dorongan dari otak akan berjalan ke tulang belakang dan dorongan-dorongan dari saraf pada zakar pula akan merelexkan / menenangkan otot halus dalam dua silinder spons yang menyebabkan zakar memanjang, selari dengan uretra (saluran untuk urin dan air mani). Ketika inilah otot-otot zakar akan relex, maka berlakulah pengaliran darah ke ruangan dalam rangkaian spons tadi, dan tekanan ini membuat zakar membengkak keluar dengan keras.  Membran disekitar silinder akan membantu untuk memerangkap darah dalam zakar dengan tujuan untuk mempertahankan ereksi pada zakar. Zakar kembali ke keadaan lembik apabila regangan otot-otot halusnya mula menghentikan aliran darah masuk dan membuka saluran darah keluar. 




Masalah ereksi zakar akan berlaku jika ada kejadian dalam hal diatas ini adalah terganggu: masalahnya mungkin melibatkan proses mental, dorongan-dorongan saraf, atau tindakbalas pada otot, rangkaian tisu-tisu zakar, dan urat-urat dan arteri dalam zakar. 

"BEAUTISLEEP MERELEX, MENGUATKAN DAN MEMBINA SMOOTH MUSCLES"


Sebab-sebab Fizikal 

Punca paling umum mengenai masalah tiada ereksi ini adalah kerosakan pembuluh darah atau arteri dalam zakar, otot-otot halus atau smooth muscles dan rangkaian tisu-tisu zakar. 

  1. Masalah dengan pembuluh darah (masalah vaskular) membentuk 48% masalah ereksi.
  2. Masalah dengan saraf (masalah neurologi): 14%
  3. Masalah dengan struktur zakar atau rangkaian sekitarnya: 3% 
"BEAUTISLEEP DIKENALI SEBAGAI HAPPY PILL DAN JUGA ANTI STRESS PILL"



Masalah ini juga boleh disebabkan oleh pelbagai faktor: 

  1. Penyakit: dikira 70% dari Mati Pucuk (Erectile Dysfunction). Ini mungkin termasuk diabetes, penyakit buak pinggang, dan multiple sclerosis.Atherosclerosis atau "pengerasan arteri" dapat mencegah darah yang cukup dari memasuki zakar.
  2. Cedera pada zakar, urat, tulang belakang, prostat, pundi kencing atau otot pelvic: kecederaan tersebut boleh berlaku dari sukan atau kemalangan kereta, atau bahkan naik basikal.

  3. Komplikasi dari pembedahan atau radiasi (misalnya, untuk kanser prostat): ini boleh mengganggu dengan dorongan-dorongan saraf atau aliran darah ke zakar. Ketika sistem saraf tidak dapat menghantar isyarat ghairah, atau ketika pembuluh darah di zakar tidak boleh mengisi atau menakung penuh dengan darah, maka berlakulah masalah tiada ereksi atau mati pucuk. 
  4. Kesan sampingan perubatan: ini termasuk ubat yang diminum untuk tekanan darah tinggi, anti-depressants, anti-histamines, ubat penenang, penekan nafsu makan, dan simetidin ubat gastrik.

  5. Mendera diri sendiri: penggunaan kronik alkohol, ganja atau  lain-lain jenis dadah sering menyebabkan impotensi, yang mungkin mengakibatkan dorongan seksual menurun. Penggunaan tembakau(Perokok) juga boleh menyekat arteri zakar.
  6. Faktor hormon: seperti tahap testosteron rendah dan menopos.

  7. Penuaan: Masalah ereksi zakar pada lelaki berusia lebih daripada 50an lebih cenderung kepada masalah fizikal.
"BEAUTISLEEP DAPAT MENCEGAH DAN MERAWAT MASALAH-MASALAH ATAU PENYAKIT -PENYAKIT DIATAS.  BEAUTISLEEP JUGA MEMBERI KLIMAX YANG SANGAT TINGGI DAN AMAT KUAT SEHINGGA MENGGELETAR SELURUH TUBUH.  DAN BANYAK LAGI KELEBIHANNYA..."


Copyright: Ross Safina Hor
BUY NOW!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK