ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Sunday, May 30, 2010

MASALAH KEPUTIHAN PUNCA BESAR WANITA TIDAK BOLEH MENGANDUNG WALAUPUN SUDAH PERNAH MEMPUNYAI ANAK SEBELUMNYA....ADAKAH IA BENAR? JOM BACA...





Menurut Illinois Department of Public Health, bakteria atau kulat yang menyebabkan keputihan itu mampu ‘menyerang’ TIUB FALLAPIO dan UTERUS seseorang wanita yang dijangkiti keputihan. Kesan daripada itu ia boleh membawa kepada kesukaran untuk seseorang wanita yang dijangkiti keputihan untuk hamil. Ia menjadikan sistem tubuh seseorang wanita itu tidak subur dan akan menyebabkan risiko KEHAMILAN EKTOPIK (ECTOPIC PREGNANCY)

Dalam istilah perubatan, perkara sebegini adalah lebih dikenali sebagai “Pelvic Inflammatory Disease (PID)”. Anda boleh bertanya dengan lebih lanjut PID ini kepada doktor yang merawat anda. Selain itu, bakteria atau kulat daripada jangkitan keputihan ini juga boleh akan menyebabkan kerosakan pada TIUB FALLOPIO.



Jika berlaku kerosakkan begini maka risiko untuk seseorang yang dijangkiti keputihan untuk hamil adalah sangat tipis sekali. Antara langkah bijak yang perlu diambil segera adalah dengan menghalang keputihan ini daripada dijangkiti. Dan jika kita sudah dijangkiti keputihan, kita perlu merawatnya dengan kadar yang segera.
(AMALKANLAH PROTECUR100 DAN NEIBAC5)


Kehamilan Ektopik

Oleh itu segeralah merawat masalah keputihan jika anda telah dijangkitinya, jangan menganggap perkara ini terlalu mudah atau remeh kerana kesannya keatas kehidupan anda amatlah besar. Jika sekarang ini anda masih belum lagi hamil walaupun telah berkahwin lebih dari 2 tahun , kemungkinan besar ia adalah disebabkan oleh masalah keputihan. Dengan adanya rawatan yang berkesan, saya pasti ia mampu menghilangkan keputihan dan meningkatkan semula peratusan anda untuk hamil.

RAWATAN YANG TERBAIK DISINI UNTUK MASALAH TIUB FALLOPIO TERSUMBAT, JANGKITAN UTERUS DAN KEPUTIHAN INI ADALAH PROTECUR100 DAN NEIBAC5. JIKA INGIN MEMPERCEPATKAN LAGI PROSES KEHAMILAN, AMALKAN JUGA BEAUTISLEEP.

INSYAALLAH....BERHASIL NANTI.

HUBUNGI AGENT NUORICO DENGAN SEGERA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK INI
SETIAP PASANGAN SUAMI ISTERI INGIN MEMILIKI KEHIDUPAN YANG LEBIH BERMAKNA DENGAN KEHADIRAN CAHAYA MATA....

ROSS SAFINA HOR
Photos: Google Search

Copyright Article : Ross Safina Hor (RSHor)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK