ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Tuesday, May 18, 2010

TESTIMONIA DARI SUPERKAKNIK - BEAUTISLEEP MEMBERI IDEA YANG POSITIF


Salam keikhlasan dari Kaknik..

Seperti biasa di sini Kaknik ingin berkongsi cerita dgn kawan2 semua.Nak dengar ke tak kawan2...?Tapi ni cerita lain le...bukannya mengumpat tau..tak mau la Kaknik berdosa..cerita pasal orangkan..betul tak...?

Nak tau ke tak kawan2...perbezaan dapat Kaknik rasakan sebelum dan selepas beberapa lama menggunakan Beautisleep.

Jika dahulu Kaknik lebih kepada pemikiran2 yg negatif.Bukannya negatif apa...tapi idea2 yg kurang bernas.Tetapi tidak lagi sekarang kerana idea2 Kaknik lebih berbentuk kepada perkara2 yg lebih positif dan bernas.

Lebih2 lagi..bila Kaknik ada masalah laa..biasalah namanya pun hidup..hidup kalau tak ada masalah tentu tak seronok..apatah lagi hidup di bandar..pejam celik2 semuanya memerlukan duit..betul taak kawan..?Apa2pun mesti bermohon dari Yg Esa dan banyakkan bersabar.Sabar itu separuh dari iman..disamping pengambilan produk2 yg bagus.

Kaknik sendiri pun terkejut...bila tiba2 idea yg positif itu datang sendiri..oowwh..rupa2nya inilah kesan dari pengambilan Beautisleep.Terima kasih Beautisleep dan juga kepada Puan Ross yg baik hati dan tak jemu menolong.Sesungguhnya segala kebaikan itu Allah saja yg dapat membalasnya.

Dahulu jika bermasalah...Kaknik lebih suka termenung..bukannya apa..nak cari jalan selesai lee.Apa kata orang..umpama menarik rambut di dalam tepung,rambut jgn putus dan tepung pun tak berselerak.Tapi jika berselerak mandi tepung le Kaknik..hehe..Tapi tidak lagi sekarang...sambil buat kerja..idea2 positif datang..apa lagi 'hepi' tak terkira le Kaknik.

Apa2pun jgn lupa beli Beautisleep..tak rugi kawan2 semua.Mari beli..!!mari beli..gerenti tak rugi..dijamin puas hati..jgn tunggu dah sakit kita sanggup berhabis banyak duit..bermula dari sekarang kita jaga kesihatan kita..dengar yaaa..ni nasihat dari Kaknik.

Okey..cepat oder tau jgn terlambaat..menyesal dah tak ada gunanya..nanti tunggu lagi cerita dari Kaknik yeaa..atau jom ke blog Kaknik. Wassalam.

PENGHANTARAN PERCUMA DAN FREE GIFT

PERKHIDMATAN TERBAIK DARI KAKNIK

PENGHANTARAN TERPANTAS!

CALL ATAU SMS KAKNIK

UNTUK TEMPAHAN:

+6017 4368119

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK