ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Saturday, May 8, 2010

MOTHER'S DAY JINGLE! GAMBAR INI SANGAT SPECIAL UTK SEMUA IBU-IBU SEMPENA MENYAMBUT HARI ISTIMEWA INI. THE POWER OF BEAUTISLEEP + DOTHEMIKROSS PROGRAM.


SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA SAHABATKU YANG DISAYANGI
Sekadar ingin berkongsi dan membuktikan bahawa tidak mustahil untuk mendapatkan buah dada yang firm dan solid walaupun selepas bertahun-tahun tanpa henti menyusukan anak-anak dan bukannya nak menunjuk-nunjuk atau orang Penang kata "nak tunjuk ranggi la..."
Tidak terlintas sama sekali, cuma ingin membantu wanita-wanita yang telah buntu dengan keadaan fizikalnya dan kurang yakin dengan penampilannya bersama suami tersayang.

Mengapakah buah dada kita kelihatan jatuh atau lembik?
Semuanya ini adalah disebabkan kelemahan dan kuantiti otot yang tidak dijaga dengan teliti. Saya sendiri mengalami masalah yang serupa dahulu dan Alhamdulillah saya dapat mengatasinya tanpa melakukan sebarang pembedahan atau suntikan yang akan mengancam nyawa kita. Jadi, dengan adanya experience dan experiment diri saya sendiri, ia mengukuhkan lagi semangat saya hendak membantu dan berkongsi dengan anda semua terutamanya kepada pelanggan-pelanggan Beautisleep kerana mereka ini telah bersusah payah mengeluarkan wang titik peluh untuk membeli produk saya. Saya syorkan supaya anda mendalami ilmu ini dengan lebih details tentang sistem badan anda sendiri dengan join Dothemikross program atau sign-up sebagai Silver member(RM50) untuk mendapat nasihat dan juga mengenali sistem badan anda sendiri sebelum meneruskan dengan program yang anda tidak pasti samada ianya sesuai atau tidak untuk sistem tubuh anda. Disitulah RAHSIA SOLID BOOBS akan didedahkan sepenuhnya mengikut keadaan sistem dan jenis tubuh masing-masing.

Kulit buah dada pun halus dan tidak mengecut seperti buah oren kecut. Beautisleep banyak membantu dalam merawat sel-sel kulit dan mengeluarkan otot supaya buah dada tidak kelihatan kecut, kendur dan lembik. Sentiasa segar bugar dan tegang sehingga anda tidak perlu menggunakan bra atau coli untuk bercanda dipasiran pantai dengan suami tersayang. Relax and make it free...! Understood ye ;-)

Selain dari pengambilan Beautisleep, senaman tertentu juga memainkan peranan yang amat penting untuk menegangkan buah dada supaya ia akan kelihatan lebih menarik, mengancam dan sexy. Anda semua hanya perlu menguatkan minda, lebih positif dan yakin dengan apa yang dinasihatkan oleh Dothemikross Professional Trainers. Mereka memang telah dilatih bertahun-tahun dalam bidang ini.

www.DOTHEMIKROSS.com

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK