ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Friday, April 30, 2010

TESTIMONIA PROTECUR100 DAN NEIBAC5 BERSAMA SEORANG GADIS JELITA YANG BERGELAR SEBAGAI CANDIDAKILLER...JOM BACA!


Assalamualaikum Kak Ross,

Hari tu saya cakap nak buat blog kan? Tak jadi. sebaliknya saya buat website. Sebenarnya dah lama sangat saya teringin nak buat website sendiri so i created my own website to sell your products.

Thanks to you because if it's not because of the products i dont know what kind of website should i create. So it's like dream came true.. This is my first website in my life. I've succeeded to prove to my self that without html skill, coding skill or whatever it may call, i still can make a website. I don't have to spend years in school to learn how to do it. Uhh what am i talking about? I'm sorry.I feel like telling you all these. You don't mind, do you?

Okay. Here's the link as promised.. www.naturehealthremedy.com

Saya harap kalau ada apa-apa yang tak kena kat website tu contohnya menyalahi copyright atau perkara lain yang kak ross rasa tak senang dan nak tegur, saya minta tolong Kak Ross tegur, boleh? atau Kak Ross ada idea untuk improvekan website tu ke, pun boleh jugak.
"No comment...perfect job! Nanti kita upgradekan...ok dear?" -Ross Safina Hor

Ada beberapa perkara yang saya nak bagitau Kak Ross. Saya jual produk Kak Ross sebab saya nak tolong orang yang ada masalah macam saya atau masalah lain yang inshaAllah dapat diubati dgn produk2 itu.

Sebab saya tahu betapa peritnya dan menderitanya ada masalah macam saya(keputihan). Dah lama sangat saya alami masalah ni, dari sekolah lagi. Tapi saya ingat tak ada apa-apa yang perlu dirisaukan dan ia adalah normal.

Sampailah pada suatu hari tu saya dah tak larat nak tanggung, saya pun cari solutionnya. Ada banyak produk sampai saya tak tahu mana satu nak pilih. Masa saya nak beli Protecur100 dengan Neibac5 tu sy compare dengan produk lain. Saya baca information kesemua produk-produk dipasaran dan saya selawat lalu saya buat keputusan untuk beli produk Kak Ross sebab produk Kak Ross adalah natural. Alhamdulillah.., Allah Maha Penyayang lagi Maha Berkuasa yang telah menggerakkan hati saya untuk menggunakan produk-produk ni. Saya amat bersyukur kerana masalah saya makin hari makin berkurangan. Sampailah sekarang, saya rasa sangat lega dan puas hati dengan Protecur100 dan neibac5.

Dan sekarang, saya nak berkongsi dengan orang lain yang mengalami MASALAH KEPUTIHAN tidak kira yang sudah berkahwin atau belum supaya lebih peka. Cukuplah setakat ini penderitaan yang ditanggung oleh mereka kerana penyakit ini akan membuat kita menderita dalam diam.

Setakat ni, itu je yang saya nak bagitau..

"The world is full of suffering, it is also full of overcoming it.

Create your own banner at mybannermaker.com!
TELL YOUR FRIENDS!
Copy this code to your website to display this banner!

With Love,
CandidaKiller
Ipoh

"You are great my dear...! Kak Ross memang bangga mempunyai seorang gadis yang sangat cantik, bersemangat dan bijak. Teruskan semangat begini.
Kak Ross doakan semoga CandidaKiller akan berjaya dalam mengharungi hidup ini..InsyaAllah!" - Ross Safina Hor

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK