ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Sunday, January 10, 2010

PERHATIAN KEPADA SEMUA SAHABAT-SAHABAT ROSSSAFINAHOR YANG DAH LAMA MENUNGGU "DO THE MIKROSS ONLINE FITNESS PROGRAM". IT'S ALREADY UP THERE..!

Terima kasih saya ucapkan kepada semua sahabat-sahabatku yang setia dan ikhlas serta sabar menunggu kemunculan "THE MIKROSS".

Hari Ahad, bersamaan 10.01.10 tepat jam 10.01 am, adalah satu lagi hari bersejarah buat saya kerana cita-cita saya hendak membantu mengurangkan masalah kegemukkan dan obesiti akan tercapai (insyallah...). Pada hari yang istimewa ini lahirlah THE MIKROSS ONLINE FITNESS SYSTEM yang telah diberi nama DO THE MIKROSS. Ia dianggotai oleh beberapa FITNESS PROFESSIONAL yang bertauliah dan bertaraf antarabangsa.

Saya memang sangat berminat dengan aktiviti sukan dan senaman. Sejak dari kecil lagi saya memang sangat aktif dalam bidang sukan terutama semasa dibangku sekolah. Saya adalah seorang pemain hoki negeri Pulau Pinang dan saya digelar sebagai "IRON LADY PENANG" dikalangan para remaja kerana semangat dan kekuatan fizikal saya (Physical and Mental Power). Saya juga dipilih untuk mewakili Penang dalam pemilihan pemain hoki negara tetapi tidak kesampaian kerana ibu dan bapa kesayangan saya meninggal dunia. Ibu saya menghembus nafas terakhir ketika saya berusia 16 tahun dan setahun selepas itu bapa saya pula kembali ke Rahmatullah.

Kehilangan orang yang amat diperlukan dan dikasihi dalam hidup adalah sesuatu yang sukar diterima dan amat menyedihkan sehingga terasa seperti dunia ini sangat gelap gulita dan segala-galanya dalam hidup ini telah hancur berkecai. Jadi cita-cita dan semangat hendak menjadi seorang atlit terbaik negara dipadam begitu sahaja. Selepas pulih dari trauma itu saya terus aktif bermain semula untuk Penang dan kelab sukan sehingga lahirnya anak saya yang ketiga. Selepas itu saya hanya bersenam dirumah dengan tiga combat kesayangan dan seorang General yg amat kukasihi. :-))

Beberapa tahun selepas itu saya mengambil coaching course, belajar fitness and health, sambung belajar tentang badan manusia, Diet and Nutrition dan lain-lain lagi.

Pada hari ini saya nyalakan semula semangat yang telah lama padam dengan menubuhkan satu kumpulan yang dipanggil THE MIKROSS FITNESS PROFESSIONAL TEAM. Kami telah bersatu dan berjanji akan memberi khidmat yang terbaik kepada sesiapa sahaja yang memerlukan perkhidmatam DO THE MIKROSS.

Wahai sahabat-sahabatku yang dihormati, jangan cepat kecewa dan putus asa dengan hajat yang tidak kesampaian. Yang penting, teruskan berusaha dan berdoa kepadaNya. Seperti kata pepatah English,"You do your best... God will do the rest".

Q : Ingin mengetahui apakah THE MIKROSS ONLINE FITNESS TRAINING?
A : Sila layari laman web dothemikross.com.

So, what's next?
FRIENDS... DO NOT GIVE UP WITH YOUR BODY SHAPE!
FIGHT FOR IT!
Join Do The Mikross Now!
*Pl email us should you face any proble
assessing the website. We still upgrading the system and your comments are welcome.*
Thank you.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK