ADAKAH ANDA DISERANG CANDIDA ALBICANS ATAU BACTERIA YANG MENGGANGGU PERHUBUNGAN ANDA BERSAMA SUAMI. ATASI MASALAH KEPUTIHAN, BAU YANG TIDAK MENYENANGKAN DITEMPAT SULIT DLL BERSAMA SUPER PRODUCTS DARI SYARIKAT NUORICO SB. HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT. MOBILE: +012 4102368

Tuesday, November 24, 2009

CEGAH SEBELUM PARAH! IBUBAPA TAK PERLU BIMBANG SEBAB PROTECUR100 & NEIBAC5 AKAN MEMBANTU ANAK ANDA UTK MENYERTAI PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA(PLKN).


Ibubapa tak perlu risau dan bimbang menghantar anak-anak mereka ke Program Latihan Khidmat Negara(PLKN) kerana kerajaan dapat mengawal penyakit yang melanda negara kita seperti H1N1 INFLUENZA dan wabak TAUN/KOLERA yang sedang mengganas.

Dengan mengamalkan Protecur100 atau Neibac5 sebagai pencegah penyakit berjangkit yang digeruni ini, pelajar-pelajar juga akan lebih bertenaga, sihat, aktif dan tidak mudah dijangkiti bakteria, virus dan sebagainya.

Adalah wajar jika para ibubapa bimbang akan keselamatan anak kesayangan mereka tambahan pula dalam keadaan yang agak cemas dimana H1N1 dan TAUN KOLERA sedang bermaharajalela dinegara ini.

"Mencegah adalah lebih baik dari merawat".

Berilah yang terbaik untuk orang tersayang, insyaallah Allah SWT akan beri ganjaran yang setimpal dengannya.

Pelajar-pelajar yang dipilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara(PLKN) akan diberi 30% diskaun untuk setiap satu set.
PROTECUR100 - RM38
NEIBAC5 - RM69
Jumlah = RM107 - (32.10)30%
Jumlah yang perlu dibayar = RM74.90
Penghantaran Poslaju = RM5


H1N1 : Pelatih PLKN jangan bimbang

SIBU 23 Nov. - Ibu bapa diingatkan agar jangan bimbang untuk menghantar anak mereka yang dipilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) pada tahun depan ekoran Influenza A(H1N1).

Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara, Datuk Awang Hadi Awang Kechil berkata, Kementerian Kesihatan telah mengambil langkah-langkah berwaspada dan pencegahan Influenza A(H1N1) di semua 82 kem PLKN di seluruh negara.

Mulai Januari tahun depan, beliau berkata 38,000 pelatih PLKN akan menghadiri sesi pertama, 42,000 untuk sesi kedua pada Mac dan 40,000 bagi sesi ketiga pada Jun.

Selain itu, 26,000 yang lain yang telah menangguhkan latihan mereka, akan menyertai sesi latihan ini pada tahun depan yang akan dibahagi-bahagikan kepada tiga sesi itu, katanya kepada pemberita selepas menghadiri jamuan makan malam dengan pengendali Kem PLKN Bumimas, Ho Su Yen dan kakitangannya.

"Kita akan sentiasa menghubungi Kementerian Kesihatan. Kita akan sentiasa memantau semua kem kita untuk kebersihan serta kesihatan bagi semua pelatih kita,'' katanya. - Bernama



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

INGIN MENGELUARKAN PRODUK BERJENAMA SENDIRI? KLIK BANNER DIBAWAH..!

POPULAR POSTS - MUST READ

JUMPA SAYA DI FACEBOOK